Teenuse kvaliteedi tagamiseks kasutab Prospecto.ee küpsiseid, millest osad on vajalikud Prospecto.ee eksisteerimiseks. Sa saad lihtsasti hallata oma küpsiseid enda veebibrauseri seadetes. Kuidas seda teha, vaata enda veebribrauseri seadetest

Korduma kippuvad küsimused

Järgneb loetelu korduma kippuvatest küsimustest. Kui Te ei leia oma küsimusele vastust, võtke palun meiega ühendust. Teie arvamus ja soovitused on meile olulised.

Mis on prospecto.ee?

Prospecto.ee on veebisait, mis kogub kokku riigi suurimate kaupluste kõik värsked kliendilehed ja kataloogid. Siit võite leida selliste supermarketite kataloogid, nagu näiteks Маxima, Rimi ja А ja o, aga ka kodutehnikakaupluste Expert ja Klick ning ilu-, mööbli- ja riidepoodide ja paljude teiste kaupluste katalooge. Kõiki veebisaidile üles laaditud kliendilehti uuendatakse iga päev, seega on teave alati ajakohane.

 

Kuidas leida huvipakkuv kliendileht?

Kõige kiirem ja lihtsam viis soovitud kliendilehe või kataloogi leidmiseks on kasutada otsinguvälja lehe päises. Lisaks otsimootori kasutamisele on võimalik soovitud kliendilehte otsida kategooriate menüüst, mis on võimalikult lühike ja spetsiifiline. Pärast otsitava kaupluse tegevusalale vastava kategooria valimist leiate selle kaupluse kõige värskema kliendilehe. Kliendilehti võite otsida ka sisukaardi abil.

Kas Prospecto.ee kasutamise eest peab maksma?

Prospecto.ee pakutavad teenused on alati olnud ja jäävad alatiseks tasuta!

Olen kaupluse omanik ja soovin, et mu kliendileht oleks üles laaditud veebisaidile Prospecto.ee. Kuidas seda teha?

Oma kaupluse või kliendilehe lisamiseks minge palun leheküljele „Kaupluse lisamine“.

Kuidas võtta ühendust Prospecto.ee meeskonnaga?

Meie kontaktandmed leiate leheküljelt „Kontaktandmed“.

Mis on mu Prospecto.ee profiil?

Registreerudes Prospecto.ee, pakume teile mitmeid hüvesid, mis pole praegu saadaval registreerumata kasutajatele. Järgnevate sammudega saate oma kasutajakogemuse muuta veel lihtsamaks ja nauditavamaks.

  1. Täitke profiil enda andmetega, mida kasutate;
  2. Valige „Turvalisuse seaded“ alamenüü, mille leiate oma profiili vasakul serval;
  3. Sisestage uus e-posti aadress. Turvalisuse kaalutlustel peate sisestama ka oma salasõna;
  4. Kui uus e-posti aadress on salvestatud, saabuvad sinna edasised juhendid muudatuste kinnitamiseks.

Kuidas registreeruda?

Samm 1:

Te leiate “Minu profiil” menüü veebisaidi ülaservast. Sellel klõpsates avaneb registreerimisvorm.

Valida on kahe variandi vahel – kas registreeruda läbi isikliku e-posti aadressi või Facebook kontoga. Sisestades vajaliku informatsiooni, saate juhised, mis informatsiooni meil on vaja ja miks see meile tähtis on, soovides pakkuda teie jaoks kasulikumat ja informatiivsemat abi. Olles sisestanud vajaliku informatsiooni, peate klõpsama “registreeri” nuppu.

Samm 2:

 

Meie jaoks on oluline, et keegi väärkasutaks sinu isiklikku informatsiooni. Sellel põhjusel vajame kinnitust läbi e-posti, olemaks kindel, et teie olete rgistreeringu ise teinud. Selleks saadame antud e-posti aadressile kirja, mille peate 24 tunni jooksull kinnitama. Kui kinnitamise aeg läbi saab, saate uuesti registreeruda.

Kuidas taastada unuenud salasõna?

Kui unustasite salasõna, valige „Unustasin salasõna“ esimese sammuna jõudes sisse logimise lehele. Seejärel saadame e-kirja juhistega kontole ligipääsuks.

Seal leiduvat linki klõpsates saate sisestada uue salasõna ning siseneda oma profiili.

E-posti aadressi muutmine

E-posti aadressi muutmiseks tehke järgnevat:

- Logige kontole sisse, kasutades kehtivaid andmeid;

- Valige „Turvalisuse seaded“ alamenüü – leiate selle oma profiili vasakul serval

- Sisestage uus e-posti aadress. Turvalisuse kaalutlustel peate sisestama ka salasõna;

- Kui olete salvestanud uue e-posti aadressi, saate e-kirja juhistega muudatuste kinnitamiseks.

 

Kas mu isiklikud andmed on kaitstud?

Ligipääs sinu profiilile on võimalik salasõnaga, mida tead ainult sina. Prospecto.ee jaoks antud andmed hoitakse konfidentsiaalsetena.

Kas mul peaks olema Prospecto.ee kasutamiseks konto?

Registreerimine ei ole vajalik veebisaidi pakkumiste vaatamiseks. Saate vaadata katalooge, pakkumisi, allahindluseid ilma registreerimata, kuid profiili registreerimine annab võimaluse kasutada järgnevaid lisaväärtuseid:

  1. Lemmikbrändide lisamine enda profiili;
  2. Teavitused;
  3. Ostunimekirja koostamine

Kuidas deaktiveerida oma kontot?

Kui soovite oma andmed meie süsteemist kustutada, siis valige profiili seadetest deaktiveerimise variant. Teie andmed kustutatakse meie süsteemist 30 päeva jooksul.

 

 

notification circle blue
Hei! Avaldasime äsja tootemargi (brandName) uue kliendilehe. Tutvuge kliendilehega SIIN ja säästke raha!